maanantai 13. huhtikuuta 2009

yllärien aikaa

Mämmikäs pääsiäinen alkaa olla loppusuoralla.
Pääsiäis valakian sytyttämistä käytiin lauantaina lähikoulun pihalla katselemassa. Ilma oli ihanan aurinkoinen, väkeä oli paljon, mutta kokko se ei vaan suostunut syttymään. Tunnin seisoimme odottamassa kunnon roihuja mutta sitten kyllästytti jo pelkän savujen katselu ja luovutimme :)
Saikohan ne sitä koko iltana palamaan..



Sain pääsiäisen aikaan myös melkoisen yllätyksen!
Tämä yllätys ei tullut suklaamunasta vaan Paula halusi Vieläkin kiittää minua siitä Rosee-varjostimen teosta :o (Muistatte varmaan tämän lampunvarjostimen )

Paula oli kiitoksena teettänyt mulle ihan mielettömän söpön Lehmä kaulakorun =)



Lehmä on tehty lasista ja sen taitava tekijä on Jane Myrsky.
Kiitos Paula, lemmu on kulkenut kaulassani koko ajan, se on ihan super ihana :)

----------
Toinen yllätys mulle tuli jo jokin aika sitten, mutta olen unohtanut sen tänne kuvata.
Pientä apua Heleenalle annoin ja hän palkitsi minut siitä tosi suuresti :o
Sain häneltä Kauhavan Kangas-Aitan Panda-lankaa 4 kerää, sekä Kauhavan Kangas-Aitan mukavan tuntuista, ohutta Sukkis-lankaa, punaista ja sinistä!
Molemmat langat onkin mulle ennestään tuntemattomia, joten niitä on nyt mukava kutoa.
Pandaa onkin jo puikoilla.. :)
Kiitos Heleena, tämä yllätyslahja oli todella mieleinen :)
------------
Ja isäntäkin se mua muisti taas uusilla koruilla, joten kyllä on ollut mun pääsiäinen nyt oikein yllärien aikaa=)